מדיניות רכישה והחזרה

ברוכים הבאים לאתר וונג׳ק (להלן: ״האתר״) המופעל מטעם הוצאת האם הגדולה.  בכל שאלה, בקשה, הצעה, תלונה, ניתן לפנות אלינו ישירות בכתובת המייל: info@greatmotherbooks.com או/ו בטלפון/וואטסאפ 050-562-1283

אתר וונג׳ק מאפשר למבקרים (להלן ״לקוח״/״לקוחות״) לרכוש תכנים ודברי דפוס ולעיתים לחומר דיגיטלי דרך האתר בהתאם למדיניות הרכישה וההחזרה המפורטות להלן. 

הרשמה באמצעות האתר ואופן ביצוע הרכישה

 

על מנת לבצע רכישה מהוצאת האם הגדולה, הינך נדרש למלא פרטים אישיים כתנאי מוקדם לביצוע הרכישה. עליך להקפיד על מילוי כל הפרטים באופן מדויק. אחריות למילוי הפרטים חלה על הלקוח בלבד. הוצאת האם הגדולה אינה אחראית על פרטים שגויים שהוזנו.

 

מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים. הוצאת האם הגדולה שומרת על זכותה לבטל הזמנה בכל מקרה של הגשת פרטים כוזבים, חלקיים ו/או לא מדויקים בין אם נמסרו כך בכוונת תחילה או בשוגג.

 

הרכישה באמצעות האתר תבוצע באמצעות כרטיסי האשראי המובילים בהתאם למידע המסופק בשלב הסליקה ובכפוף לאישור העסקה ע"י חברת האשראי ישראכרט.  במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי יקבל הלקוח הודעה מחברת האשראי וחשבונו לא יחויב בגין העסקה.

 

השלמת הליך ההרשמה או העסקה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות הודעה אשר תשלח לדואר האלקטרוני של הלקוח ו/או במסרון בטלפון לאחר ביצוע הליך ההרשמה או העסקה.  חיוב הלקוח בלבד אינו מהווה אישור שההרשמה או העסקה בוצעה ו/או שהשירות יינתן בסופו. לקוח שלא קיבל הודעת אישור מתבקש ליצור קשר עם הוצאת האם הגדולה בפרטי הקשר המצוינים מעלה.

 

ביטול עסקה ע"י הלקוח

 

הלקוח רשאי לבטל עסקה ולקבל החזר כספי בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 על עדכונים לקטגוריות מכירת ספרים. מידע בסיסי מסופק ע״י המועצה הישראלית לצרכנות בלינק: https://www.consumers.org.il/category/books_issues הלינק מצורף ע״י האם הגדולה כמחווה ללקוח - על הלקוח להתעדכן בתנאי ביטול עסקה ולא להסתמך על הלינק המסופק. למען הסר ספק, להלן התקנות הבסיסיות עליהן מתחייבת הוצאת האם הגדולה:

 

הלקוח רשאי לבטל את העסקה בתוך 48 שעות מרגע קבלת אישור הקניה במייל ו/או במסרון בהתאם לסעיף להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ"א 1981 ללא כל עלות, בהודעת מייל הכוללת את הודעת אישור הרכישה המקורית במייל. לאחר 48 שעות, הקניה מועברת לצד ג׳ האחראי למשלוח הרכישות אל הלקוח והוצאת האם הגדולה אינה יכולה לבטל משלוח בשלב זה. 

 

היה והלקוח רוצה לבטל רכישה לאחר 48 שעות מרגע הקניה, על הלקוח לשלוח מייל להוצאת האם הגדולה: info@greatmotherbooks.com הכוללת את אישור הרכישה המקורית, על הלקוח להחזיר את הרכישה בעטיפתה המקורית, מבלי שנפתחה, לרבות כל קופסה או מעטפה וחומרי אריזה בה הרכישה הגיעה, לכתובת הוצאת האם הגדולה המצוינת על האריזה או באישור החזר שישלח במייל. לאחר קבלת החבילה במצבה המקורי, תנחה הוצאת האם הגדולה את חברת האשראי להחזיר ללקוח את עלות הרכישה בניקוי 5% מסכום הרכישה הכולל.

היה והלקוח קיבל מוצר פגום בתוך אריזה תקנית, עליו ליידע את הוצאת האם הגדולה מידית באחת מדרכי ההתקשרות הישירות המצוינות מעלה ולצרף תיאור ותמונה של הפגם. למען הסר ספק, מוצר שנפגם על ידי חברת שילוח, הלקוח עצמו ומי מבאי ביתו, לא ייחשב כבר-החלפה עקב פגם. מוצר בתוך אריזה תקנית בעל פגם יוחלף על-ידי הוצאת האם הגדולה ללא עלות נוספת בזמן הקצר ביותר המתאפשר ולא יאוחר מ-21 ימי עסקים.

החזר כספי עקב ביטול עסקה יבוצע בהתאם לחוק ואמצעי-התשלום ממנו בוצעה הרכישה על פי כל דין ולפי מועדי חברת האשראי. 

לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים / שירותים אשר בגינם לא שולמה תמורה כספית כגון מתנות, הטבות וכדומה.

 

ביטול עסקה ע"י הוצאת האם הגדולה

 

הוצאת האם הגדולה רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

 

אם נפלה טעות בהצגת הפריט באתר ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח בגין טעות מצד הוצאת האם הגדולה.

 

אם יתגלה כי ארעה תקלה טכנית כל שהיא אשר בגינה מחיר המוצר ו/או השירות המוצע שובשו או הוצגו לא נכונה.

 

במקרה בו קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית, ללא אישור הוצאת האם הגדולה, ו/או שהמוצרים נרכשים לצורך מכירה חוזרת על ידי הרוכש או על ידי מי מטעמו מכל סיבה שהיא כולל, אבל לא מוגבל, למטרות רווח/פרסום/הפצה. 

 

במקרה ואזל המוצר המוצע לפני שהוצאת האם הגדולה הספיקה לעדכן את האתר במחסור.

 

במקרה ויש חשש כלשהו שהלקוח לא יוכל לספק את התשלום הנדרש עבור המוצר אותו ביקש לרכוש דרך האתר.